Herroeping, garantie en klachten – Monniez

Herroepingsrecht en retourneren

Voor digitale producten zoals cadeaubonnen geldt dat het wettelijke herroepingsrecht niet van toepassing is zodra de levering is begonnen. Omdat je bij Monniez direct na afronding van je aankoop toegang krijgt tot de cadeaubon, is retourneren niet mogelijk.

Een uitzondering hierop geldt wanneer een product niet voldoet aan de door ons geboden garantie.

Garantie

Monniez garandeert dat je binnen enkele uren na afronding van je aankoop een werkende cadeaubon ontvangt. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan lossen wij dit zo snel mogelijk samen met je op. Je ontvangt dan op korte termijn óf een correct werkende cadeaubon óf het volledige aankoopbedrag retour.

Deze garantie is van toepassing op alle cadeaubonnen in ons assortiment.

Klachten

Onze garantie houdt in dat je het gekochte product binnen de afgesproken levertijd, correct en bruikbaar ontvangt. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@monniez.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.